"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

piątek, 30 czerwca 2017

Żyrafa Zuzanna



Tak było pięknie wczoraj. Słońce, ciepełko, niemal bezwietrznie. Dla niektórych za gorąco.
A dziś jest znowu za zimno. W ciągu dwunastu godzin temperatura spadła o 10 stopni, a wraz z nią spada ciśnienie. W tysiącach biur i mieszkań dziesiątki a może nawet setki tysięcy ludzi przystąpiło do ceremoniału zaparzania kawy dla poprawy samopoczucia. No tak. Skoro coś niekorzystnie spada, to trzeba owo coś korzystnie podnieść i wówczas wszystko się wyrówna i będzie cacy.
  Kawy łyk = wincyj mocy?
Wczoraj po południu nad miastem rozszalała się burza, a w zasadzie nawałnica. Kiedyś pisałam już, że uwielbiam takie zjawiska, ale mam też olbrzymi respekt – przyroda to olbrzymia siła. Mam nadzieję, że u Was nie narobiła żadnych strat.
No to teraz przyznać się kto mógł dziś spać spokojnie, bo przecież deszcz poprawił sen, a kto nie zmrużył oka?

Jednak nie o pogodzie chciałam dziś pisać, tylko przedstawić Wam efekt moich ostatnich działań - oto Zuzanna:

Powstała na podstawie tego wzoru, z włóczki Himalaya dolphin baby, szydełko 2,75 mm, wzrost  niecałe 75 cm + bezpieczne oczy.






Zuza nie ma dziś mocy, pogoda ją rozwaliła, a na koniec strzeliła focha i tyle... 
 

Miłego popołudnia Wam życzę!

36 komentarzy:

  1. Rewelacyjna praca :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za ciepłe słowa :-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Muszę przyznać, że Zuzanna oprócz bycia piękną, jest również strasznie wygodnicka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, uwielbia rozsiąść się wygodnie na kanapie :-)

      Usuń
  3. Cudowna!!! a przy tym pewnie jest niezwykle milusia:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuzia jest rewelacyjna i jakie przyjmuje pozy. Super ! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zuzanna pierwsza klasa :) Prawdziwa dama :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu! U nas pogoda taka sama, Ja nie mogę spać w taką pogodę. A burzy się bardzo boję. Żyrafa jest przeurocza, Bardzo mi się podoba Ta sesja zdjęciowa Zuzi - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznotka z tej Zuzanny. Talent do szydełka masz ogromny, że umiesz wyczarować takie cudności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodziak z tej Twojej żyrafy . Świetna jest i jaka wielka . Podziwiam wszystkich którzy potrafią wyczarowac takie cuda na szydełku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zuzia jest absolutnie wspaniała! :) Ślicznie wygląda i jest przesłodka. Chciałabym umieć dziergać takie cudaki :) Fajnie, że podajesz link do wzoru. Dziękuję. Może za jakiś czas się odważę zabrać za coś takiego :)
    Co do przyrody i jej potęgi, to mam podobnie. Totalny respekt :) To siła, której człowiek kontrolować nie jest w stanie!

    Pozdrawiam cieplutko : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to zrobiłaś Joasiu, to śliczna maskotka! Podoba mi się też myszka z poprzedniego posta.
    Do nas dopiero dziś dotarły deszczowe chmury i w końcu trochę popadało. Niewiele się ochłodziło ale już łatwiej oddychać.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. czadowa, fantastyczna żyrafa, wielkie wow

    OdpowiedzUsuń
  12. Super żyrafka! ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zarypiasta ta Zuzanna, podziwiam rozmiar pracy...pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeurocza żyrafka :))). Śliczne zwierzaczki robisz! Ja mam jakieś tam pojęcie o szydełkowaniu, ale takie cuda to już dla mnie wyższa szkoła jazdy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zuzanna jest prześliczna i w dodatku w moich kolorach. Serdecznie dziękuję za wizytę i komentarz u mnie, zapraszam częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sooooo nice! I love it so much!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Żyrafka jest boska, Joasiu!
    Niezła z niej modelka ;-)
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Och, ta Zuza jest fantastyczna!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żyrafa jest śliczna i zrobiłaś jej super zdjęcia. Dzięki za miły komentarz u mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudowna żyrafka i jaka fotogeniczna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Elegantka ta Twoja Zuzanka! Pozdrawiam wakacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow jaki zwierzak. Zakochałam się w tej żyrawce, mogłaby zamieszkać w moim domku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sympatyczna z niej panienka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest świetna! Ten kolor dodaje jej jeszcze uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna jest. I jaka duża :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham te Twoje zwierzątka.Moje serce najbardziej podbiły owieczki:)A tu taka konkurentka!Zuzka jest cudna!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna żyrafka, o przepięknym imieniu :) a i widzę serwetkę richelieu, Tobie się falują tak samo jak mi :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę że zrobiłaś ogromy postęp w szydełkowaniu zabawek. Żyrafa pięknie Ci wyszła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń