"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

piątek, 16 czerwca 2017

Pani myszka - amigurumi

Witajcie!
Mam pewien poślizg z publikacją moich "szydełkowców", bo dziś mam do pokazania projekt, który już pewien czas temu ukończyłam :) Oto golusia myszka:
Chociaż myślę, żeby dodać jakiś mały drobiazg: może kokardkę na szyję albo na głowę.
Myszka powstała z włóczki Himalaya dolphin baby, szydełko 2,75mm, wzrost  24cm. + bezpieczne oczka.
 Robiłam na podstawie tego wzoru.
Spokojnego weekendu Kochani!

16 komentarzy:

  1. Joasiu! Myszka jest Urocza, Też myślę że na szyję przydała by się jej jakaś kokardka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)
      Z pewnością coś dla niej wymyślę.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wyszła słodka mysz, której nie sposób się bać:)

      Usuń
  3. Me parece que tiene una buena textura de tacto.
    Un feliz fin de semana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie myszki to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka słodka :) Bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna myszka . Podziwiam takie prace. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega słodka myszka!
    Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale cudowna, czy ona jest mieciutka w dotyku, bo tak wygląda, ale mam ogromną ochotę ją pomacać.

    OdpowiedzUsuń