"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

wtorek, 14 listopada 2017

Śpiący lisek - amigurumi


Czy też macie wrażenie, że czas jakby przyspieszył?  Co prawda minuta trwa nadal 60 sekund, godzina trwa nadal 60 minut, doba trwa nadal 24 godziny. Z tym, że dzisiejsza minuta wcale nie równa się minucie sprzed np 10 lat. Mam takie wrażenie. I żadna magiczna moc nie sprawi, że nasza doba rozciągnie się jak zegary z obrazów Dalego. 

Jesień w pełni, czas myśleć o prezentach pod choinkę. Jakiś czas temu zrobiłam  na tę okazję liska dla pewnej młodej damy. Wykonałam go z włóczki himalaya dolphin baby + szydełko 2,75.



Posiłkowałam się tym wzorem


Życzę Wam kreatywnych wieczorów :-) Idę zobaczyć co u Was!

19 komentarzy:

  1. Lisek jest przepiękny, rozjaśnia kolorem jesienną szarugę i daje ciepło. Gdzieś mi się obiło o uszy, że czas przyśpiesza w miarę jak przybywa nam lat, bo na przykład rok dla dwulatka to bardzo dużo, połowa jego życia, a dla mnie już 1/40, czyli chwila. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki!!! Ty podziwiasz moje śnieżynki, ja Twoje pluszaki:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo jaki śliczny lisek, wygląda na bardzo milusiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas to podobno pojęcie względne, też coraz szybciej przecieka mi przez palce. Im jestem starsza tym mam go mniej - zastanawiam się czy to może ja jestem wolniejsza?
    Śliczny jest ten lisek Joasiu, przesympatyczny :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Será bien recibido quien lo reciba, seguro!!.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak Josiu ja mam takie wwrażenie! Dosłownie z niczym się nie mogę wyrobić!
    Lisek jest prześliczny. Chyba się w nim zakochałam....

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie lisiątko :)
    ps. zmniejsz sobie tę Srebrną agrafkę
    bo przysłania okno komentarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. en tus manos joanna los peluches cobran vida, mis saludos , jr.

      Usuń
  8. Ojej, ale boski rudasek, bardzo lubię liski, ja to uwielbiam wszystkie rudaski :3

    OdpowiedzUsuń