"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

niedziela, 22 czerwca 2014

Zielono mi - filcowa żaba

Witam Was oraz nową obserwatorkę Agatę z bloga agatuszka75.blogspot.com i zapraszam w moje skromne progi. Rozgość się na dłużej :)

Nie pokazałam Wam jeszcze mojej niedawno uszytej zielonej, filcowej, wesołej żabki.


Powoli rozkręcam się i przypominam sobie tą przyjemność szycia filcu. Następna porcja już niedługo :-)

A za kilka dni kolejny aloe aristata będzie cieszył nasze oczy pięknym kwiatem. Tym razem zauważyłam przed zakwitnięciem :-)

Życzę Wam Kochani miłego tygodnia :-)

18 komentarzy:

  1. Cudowna żabka :) Serdecznie dziękuję a odwiedziny na moim blogu :) Zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Z chęcią będę Cię odwiedzała :)

      Usuń
  2. Ale słodka! Prześliczne sa te Twoje filcaki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna żabka, taka dopracowana, śliczne szwy ja bym nie miała cierpliwości:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękniutka żabka, jakbym ją tak złapała i wytarmosiła XD uwielbiam żaby :3 a kwiatuszek niech kwitnie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Żabcia jest rewelacyjna Joasiu! Masz coraz fajniejsze pomysly. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tus labores con fieltro son siempre muy graciosas, sigue con ellas, un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna żabeczka, śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń