"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

wtorek, 19 lipca 2016

IV etap Salu u Adrianny - cz.1

Witam Was cieplutko :)
Trwa czwarty etap zabawy Sal'owej u Ady, czas mknie jak szalony. Tym razem do wyboru są tematy: "Sowy", "Cytaty" i "Lato". Najpierw banerek:


 Oto moja propozycja zakładki:





Użyłam kanwy jasno niebieskiej Aidy 14ct, muliny Ariadny i flizeliny.

Macie ochotę na spacer po lesie? Gdybyście przypadkiem zechcieli  mi towarzyszyć to zapraszam Was serdecznie :)







A teraz filiżanka dobrej, mocnej herbaty. Niech to będzie miły dzień dla wszystkich!
Do napisania niebawem! Pa.

17 komentarzy:

  1. Super zakładka z sową :) widoki równie piękne :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zakładka już wędruje do galerii, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, sowia zakładeczka!
    Bardzo ładnie ją wykończyłaś :)
    Zdjęcia wspaniałe - też kocham spacerki po lesie i nie tylko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu super ta sówka na książkach. Szukałam czegoś w tym stylu ale nie znalazłam. Moje zakładki będą więc nieco inne :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładka śliczna, wycieczka po lesie bardzo miła-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny hafcik, sympatyczna sówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Huhu śliczna sówka ;)tak mądrze wygląda ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna interpretacja tematu. Zakładka jest sliczna, a sówka urocza :)
    Spacer po leste...uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna zakładeczka!
    Spacer po lesie - zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sówka mnie oczarowała, gratuluje - pięknie wykonana! Podziwiam i życze samych twórczych pomysłów<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sowia zakładka :-))) Zdjęcia piękne robisz :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka świetna sowa! Czadowa zakładka.

    OdpowiedzUsuń