"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

sobota, 2 lipca 2016

III etap Salu u Adrianny - cz.2

Hejka!
Niewątpliwie czwartkowy mecz był pełen emocji!
Z natury jestem zbyt uczuciowa i wrażliwa... Jeśli chodzi o piłkę również, ale gdy grają nasi. Nie lubię oglądać porażek - zaciskałam zęby, gdy po pierwszej bramce każdy po kolei z naszych reprezentantów zaliczał niecelny strzał... Chwilami żartowaliśmy nawet, że biją rekord "mistrzostw w strzałach niecelnych". Jednak mimo wszystko uważam, że nasza drużyna nie ma się czego wstydzić, a wręcz przeciwnie, przecież  wyszła z grupy.  Cieszmy się razem z nimi!
Tak więc w optymistycznym nastroju chcę pokazać Wam kolejną zakładkę na Sal'ową zabawę u Ady, dalej w temacie bajek:


Oto Włóczykij:


Dane techniczne: kanwa ta co ostatnio (jeszcze troszkę mi jej zostało) jasno niebieska Aida 14ct, mulina Ariadna + flizelina.


Oglądając kiedyś Muminki (hmm..., jakby to było wczoraj), zdążyłam pokochać chadzającego własnymi drogami Włóczykija, podziwiać silny charakter Małej Mi, ale i irytować się z powodu Panny Migotki. Lubiłam te skandynawskie postacie.

W pierwszej chwili myślałam nawet, że wyhaftuję Bukę - najmroczniejszą postać wszystkich bajek, przez którą dzieci nie mogły spać, ziemia zamarzała i która przynosiła chłód i cierpienie. Hmm... ale kto chciałby mieć taką zakładkę? Dlatego zdecydowałam się na...


Miłej soboty Wam życzę :)

13 komentarzy:

  1. Ładna zakładka, żeby tylko się nie zawieruszała;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na zakładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna zakładka! Kocham Muminki!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zakładka i taka prowokująca uśmiech:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała zakładka, Włóczykij jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszedł ten Włóczykij Joasiu. Obejrzałam sobie też Twoje poprzednie zakładki, to śliczna bajeczna seria. W haftowaniu jesteś już perfekcyjna.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Joasiu piękny hafcik i cudna zakładka .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello dear Joanna!
    The idea is interesting, I love Moomin!
    An easy week I wish you my dear!
    I embrace with great love and thanks for visiting!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka świetna zakładka! Super ten włóczykij.

    OdpowiedzUsuń
  10. Włóczykij to świetny pomysł - jedna z moich ulubionych postaci bajkowych - wspaniale wyszła ci zakładka!

    OdpowiedzUsuń