"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

sobota, 20 czerwca 2015

13. Anioł w czapce

Hello everyone!
Pogoda chyba zapomniała, że ma zobowiązania na czerwiec i widać, że słońce trzyma na inną okazję. Na balkonie jest jeszcze zimno, rzadko więc na niego wychodzimy, a ja tym samym nie mogę pracować nad renowacją ławki :-( 
A i czynności botaniczno-florystyczne też są wstrzymane.
 
Dlatego dzisiaj z innej beczki: jakiś czas temu ulepiłam takiegoż masosolnego stworka-aniołka, a nie publikowałam go jeszcze na blogu. Czynię to teraz: 



To na dziś wszystko, choć dzieje się u mnie więcej niż tutaj widać. Mam nadzieję, że niedługo pochwalę się Wam moją nową pracą twórczą :-) 

Chciałam Wam jeszcze podziękować za wszystkie słowa, które tu zostawiacie. Poświęcacie swój czas by się zatrzymać u mnie :-)

Tymczasem zostawiam Was z dobrymi myślami w ten chłodny, sobotni wieczór.

20 komentarzy:

  1. Po prostu śliczny aniołeczek :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :-)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Piękny aniołek! Bardzo mi się podoba :) Gratuluję zdolności manualnych! Pozdrowienia Joasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również i serdecznie pozdrawiam :-))

      Usuń
  3. Aniołek bardzo energetyczny, taki w sam raz w czapeczce, na ten zimny czerwiec.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, czerwiec mamy wyjątkowo zimny, niestety. Pozdrawiam ciepło :-)))

      Usuń
  4. Tus creaciones siempre tan graciosas.
    Por aquí el tiempo también se hace de rogar.
    Un feliz domingo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gracias, estoy de acuerdo contigo.

      Usuń
  5. Uroczy jest Twój aniołek w niebieskiej czapeczce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :-) Pozdrowienia!

      Usuń
  6. Aniołek jest fantastyczny, pozdrowienia Asiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, przesyłam uściski! :-)

      Usuń
  7. Bardzo sympatyczny ten aniołek :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy i zabawny! Ma fajną smerfową czapę. Pozdrawiam Cię Joasiu bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo :-) Dziękuję!

      Usuń
  9. Rewelacyjny :) bardzo mi się podoba połączenia krasnalka z aniołkiem :) super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pozdrawiam ciepło!

      Usuń