"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

niedziela, 12 maja 2013

Eksmisja



Dziś, po kilku deszczowych dniach, mogę Was przywitać kolejną dawką ciekawostek ...
 Mianowicie:  
z dniem dzisiejszym lilie kategorycznie eksmitowałam na balkon!
  Noce są już cieplejsze, więc myślę, że ta decyzja nie wyjdzie im na złe. 

Oto co u mnie:


 Tak, tak moi Drodzy! 
Lilie mają już małe pąki:) Bystre oko je zauważy :) 
Zdziwił mnie ten fakt,gdyż przypuszczałam,że jeszcze trochę podrosną zanim się pojawią. Trudno było mi wybrać parę fotek, które dziś zrobiłam, więc ... bombarduję Was zdjęciami:
 
 





W temacie czarnej porzeczki też niespodzianka:) 
Nie chcę zapeszyć, ale po dwóch latach goszczenia na moim balkonie wszystko wskazuje na to, że w tym roku będą owoce! :)
 Jak myślicie? 

 
















Pozdrawiam Was serdecznie! 

1 komentarz: