"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

sobota, 7 maja 2016

Kolejne lilie na balkonie

Witajcie!
Dziękuję Wam za miłe komentarze pod ostatnim postem z żółwiem w roli głównej :-) Niezwykle mnie motywujecie.

Dziś przychodzę do Was z kolejnymi odmianami lilii, które zakupiłam niedawno i które zdążyły już wystartować (choć nie wszystkie).




 Dwie z nich wyglądają tak:


Trzeciej jeszcze w ogóle nie widać. Hm...

Natomiast tak wyglądają te, o których pisałam tutaj:




Sama już nie wiem, która odmiana jest która, ale czy to ważne? 

Planuję dziś lub jutro zabrać się za balkon, a konkretnie zapełnić skrzynki kwiatami. Noce nie są już tak bardzo chłodne, mam nadzieję, że przymrozki już nie wrócą. Oczami wyobraźni widzę te kolorowe kaskady kwiatów spływające z balkonu!  Moje serce podskakuje z radości na myśl o sianiu, przesadzaniu i kupowaniu kwiatów. 
A jak tam Wasze balkony, działacie?
Miłego weekendu Wam życzę, korzystajcie z pogody :-)

6 komentarzy:

  1. Piękne lilie! Życzę Ci aby te wspaniałe Królowe jak najdłużej zdobiły Twój balkon! Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już niedługo Twoje lilie zakwitną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już czuję ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie wychodzą do światła, czekam na zdjęcia jak zakwitną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No u mnie dopiero co ziemię nawieźliśmy pod uprawę, o ogródku na razie mogę pomyśleć, dopiero będę działać za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno będą piękne :)

    OdpowiedzUsuń