"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

środa, 1 czerwca 2016

II etap Salu u Adrianny - cz.1

Mówi się, że pogoda bywa zmienna jak kobieta, ale to co ma miejsce od kilku dni zdecydowanie bardziej pasuje do zachowania rozkapryszonego dziecka. Raz gorące słońce i duchota, a raz deszcz, grad i burza. Niemniej to idealne warunki do powstawania tęczy, a więc polujmy na kolorowy łuk patrząc na niebo! Lubię burze. Wczorajsze grzmoty były bardzo donośne, a błyski rozświetlały ciemne niebo po zmroku :-) Ale ja nie o tym.

Dziś chciałabym pokazać Wam swoją pracę na Sal u Adrianny. W drugim etapie do wyboru były "Ornamenty" lub "Motyle".

Oto moja propozycja zakładki:


Wyhaftowałam na kanwie Aida 14ct, muliną Ariadna i DMC + flizelinka na wzmocnienie.

Pochwalę się jeszcze imieninowymi kompozycjami kwiatowymi :-)


Mam nadzieję, że Ada wybaczy, że ten post nie jest w pełni na temat Sal'u, ale jest on pierwszym po moich imieninach, więc chciałam skorzystać z okazji :-)
Miłego, słonecznego popołudnia dla Was!

9 komentarzy:

  1. Joasiu, zakładeczka świetna. Ta motylkowa wróżka z gałązką dzwoneczków, wygląda cudnie.
    Wszystkiego najlepszego z okazji imienin, spóźnione , ale gorące, jak te piękne kwiatowe kompozycje.)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest ta zakładka, bardzo fajny ten wzorek . A kwiaty imieninowe są śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zakładka, już wstawiłam do galerii: http://hafciarkablog.blogspot.com/p/sal-zakadki-galeria.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się burzy boję. Kiedyś piorun uderzył blisko naszego domu i straciliśmy połowę sprzętów - takie było przebicie. Teraz jak tylko widzę błyskawice biegam po domu i wyłączam wszystko co się da.
    Zakładeczka jest przeurocza! przyjmij Joasiu spóźnione ale szczere życzenia imieninowe - bądź zawsze szczęśliwa i radosna. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Eleganckie!!! Piękne wykonanie i ta harmonia barw !!! Gratuluję talentu i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten hafcik jest równie uroczy co ten z aktualnego postu, świetne zakładki :)

    OdpowiedzUsuń