"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

niedziela, 8 maja 2016

I etap SALu u Adrianny

Witajcie:)
Wraz z majem wreszcie przyszła prawdziwa wiosna, która jakby na długo zapomniała, że ma zobowiązania i słońce zaserwowała nam dopiero niedawno. 
Dziś u mnie kwiatowo, a to za sprawą Adrianny, która na swoim blogu zorganizowała ciekawy sal "Od zakładki do książki".
Najpierw banerek:


W pierwszym etapie Adrianna zaproponowała dwa tematy do wyboru: "Kwiaty" lub "Home, sweet home". Początkowo myślałam, że zajmę się tym drugim, jednak nie miałam zbytnio pomysłu, więc wzięłam się za fuksje, które jakiś czas temu zaplanowałam wyhaftować.

Wyszywałam na żółtej kanwie aida 14ct trzema nitkami muliny DMC. 
Jako pręcików użyłam malutkich, różowych koralików, które mam nadzieję widać na zdjęciach.


U tych prawdziwych zaraz po pęknięciu pąków kwiaty wyglądają jak landrynki w papierku :-)
Moja wyhaftowana to chyba odmiana Fuksji Blue Eyes o soczystych kolorach :-)
Jaka pyszna herbatka, chyba czas na małą dolewkę.
Miłego dnia Wam życzę! 

21 komentarzy:

  1. Też miałam ochotę na ten zakładkowy sal... a może jeszcze nic straconego własnie skończyłam moją kwiatową zakładkę :-)
    muszę doczytać czy się jeszcze załapię :-)
    A twoje fuksje sa śliczne bardzo fajnie wyglądają te koraliki zamiast pręcików.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka, już dodana do galerii:
    http://hafciarkablog.blogspot.com/p/sal-zakadki-galeria.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu przepięknie zrobiłaś tę zakładeczkę. Fuksje jak żywe, coś o nich wiem, bo haftowałam obrazek z nimi. Super pomysł z koralikami, tylko obawiam się o kartki książki, czy aby nie ucierpią przez te wypukłości.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka w moich ulubionych motywach kwiatowych !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zakładka. Prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię fuksje i te żywe i te na Twojej zakładce.* Moja Pepa bardzo lubi bawić się z pieskami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna kwiatowa zakładeczka Joasiu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne fuksje, bardzo lubię te kwiaty;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam romantyczne fuksje. Śliczna zakładka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna zakładka,oryginalna, a fuksja zagościła w tym roku na balkonie u mnie,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Fuksje to jedne z moich ulubionych kwaiatów,a zakładka jest śliczna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna zakladka i te koralikowe wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam , cudowne wykonanie , wspaniale dobrane kolorki :) Gratuluje i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna zakładka, Joasiu!
    Dzięki, że do mnie zajrzałaś, bo mam okazję podziwiać Twoje cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakładeczka jak marzenie Joasiu - fuksje wyszły prześlicznie!
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna zakładka! Miałaś rewelacyjny pomysł z tymi koralikami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się prezentuje ta zakładka. Kiedyś wyszyłam fuksję haftem matematycznym, ale mojej do Twojej duuuuuuuużo brakuję. Dziękuję za umieszczenie banerka z candy a tymczasem zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale wspaniała .... mega mi się podoba !!!

    OdpowiedzUsuń