"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

17. Papuga - haft krzyżykowy

Witajcie!
Na samym wstępie chciałabym Wam bardzo gorąco podziękować za komentarze pod poprzednią pracą! Szczególne podziękowanie kieruję w stronę Danusi za rady i sugestie odnośnie haftowania, z których z pewnością skorzystam! Tak miłe i budujące słowa są dla mnie dodatkowym bodźcem do tego, aby się nie zniechęcać, a ponownie chwytać tamborek w dłoń! Dziękuję!
 
Jak wiecie rozpoczęłam taki sobie mały cykl związany z haftem krzyżykowym. Rysuję na czystej kanwie (aida) bardzo proste wzory, które potem wypełniam krzyżykami.
Dziś pokażę Wam papugę. Za bardzo nie ma czym się chwalić, ale każdy postęp jest dla mnie maleńkim sukcesem.






A ukończona praca prezentuje się w ten sposób:
Chciałabym, żeby następna moja praca była z tych lekkich, nawet z samych konturów (nie wiem czy wiecie co mam na myśli). Zobaczymy co z tego wyniknie. 

Teraz dolewka herbaty i zaczynam nowy dzień.  
Pozdrawiam wszystkich cieplutko i zmykam do swoich haftów.
P.S. Czy u Was też od rana tak leje deszcz? 

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Edytko :-) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Super papuga, super wychodzi Ci haft. U mnie troszkę pokropiło, ale przez chmury przedziera się słoneczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana :-) Jeszcze muszę sporo poćwiczyć. Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie :-)

      Usuń
  3. Świetna ta papuga, kolorystycznie zrobiłaś ją po swojemu. Możesz sama tworzyć wzory z których potem ktoś skorzysta. Popróbuj z gotowych wzorów dostępnych w gazetkach hafciarskich, zobaczysz jaka to różnica w wyszywaniu. Używasz zbyt dużo nitek do haftu i to odbija się na wyglądzie krzyżyków, są " niby równe", ale ............. Pisałam Ci na maila co z tym zrobić, by nie wpaść w złe nawyki i cieszyć się pięknem swej pracy. Oczywiście sporo ćwiczeń jeszcze przed Tobą ale dasz radę, idziesz w dobrym kierunku, jakby co to maila znasz i pozostałe adresy do kontaktu także. Służę wszelką pomocą, nie miej skrupułów.
    Ps. Zmień proszę kolor czcionki, bo bije po oczach a one są naszym skarbem. Dziękuję.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję raz jeszcze Danusiu!
      Prawdą jest, że zawodowa hafciarka pewnie marszczy twarz, że krzyżyki nie zawsze równe, ale ja jestem w miarę usatysfakcjonowana.
      W każdym razie mam zamiar jeszcze poćwiczyć, chcę się doskonalić :-))
      Pięknie dziękuję Tobie za silną motywcję!
      Uściski!

      Usuń
  4. Muy alegre, me gusta mucho hacer punto de cruz, un feliz día.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ćwiczenie czyni mistrza Joasiu i dotyczy to każdej techniki. Krytykować nie mogę bo sama nie haftuję a papużka bardzo mi się podoba. Jestem pewna, że wkrótce wyhaftujesz jakiś cudny obraz. U nas dziś nie padało, był piękny słoneczny dzień. Niestety przesiedziałam go w pracy. Nie lubię poniedziałków! Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna papużka !! Efekt końcowy fantastyczny !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super papużka, te kolory, :3 piękna taka pozytywna!

    OdpowiedzUsuń