"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

sobota, 12 lipca 2014

Lato bez truskawek....impossible!

Witajcie!
Wiecie co najbardziej cieszy mnie w wolnym dniu od pracy? Ten moment rano, kiedy mieszkanie jest przyzwoicie ogarnięte, słońce silnie świeci w okno, jesteśmy po śniadaniu i mam czas żeby usiąść na balkonie pełnym kwiatów, wypić ulubioną herbatkę i zająć się pleceniem biżuterii lub szyciem filcaków. W zależności na co mam ochotę :-)


Kolejna lilia zakwitła na kwiecistym balkonie! Wywołuje u mnie wielki smile :-) Obłędnie pachnie!
Mmm... lato oprócz słońca, burz, urlopu i długich dni kojarzy mi się z truskawkami, które są smakowitą jego częścią :-)
Ach! Truskaweczka nasza ukochana! Czerwona, słodka i aromatyczna - kusząca! Każdy owoc ma swoją porę, a pora na nie trwa niestety bardzo krótko. Dlatego objadajmy się nimi bezkarnie, bo sprzyjają naszej figurze, są niskokaloryczne.
 W zasa­dzie nie znam nikogo, kto nie lubiłby tru­ska­wek.


Póki co jestem zaniepokojona bezwonnością maciejki! Nie rozumiem tego, że w momencie pojawienia się pierwszego kwiatka pachniała bardziej niż dziś, kiedy kwitnie już kilka jednocześnie. Teraz właściwie nie pachnie wcale. W każdym razie ja nic nie czuję. Wyrwę ją chyba z korzeniami w napadzie frustracji!

Pociesza mnie surfinia, która wieczorem pachnie dość intensywnie, słodko :-)


 





 
Siedząc na balkonie fajnie jest skubnąć czarną porzeczkę prosto z krzaka :-)
Wczoraj wrzuciłam kilka do jogurtu naturalnego :-) Mniam!











Aktualnie pracuję nad filcową panterą. Jaki będzie efekt?

Pozdrawiam Was ciepło, cieszę się z Waszej obecności! :-)

10 komentarzy:

  1. pantera super, zastanawiam się jak pojemny jest Twój balkon, bo z każdym postem mnie zadziwiasz, tyle się na nim mieści:)

    OdpowiedzUsuń
  2. balkonowa oaza kipi szczęściem! zazdroszczę! pantera zapowiada się wspaniale.
    aaa i, khe khe, ja nie lubię truskawek, wolę maliny i poziomki!

    miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona Twoim balkonem, na małej powierzchni znalazłaś miejsce dla wielu roślinek i ta czarna porzeczka...brakuje tylko pomidorków koktajlowych w doniczce. Życzę wielu słonecznych dni spędzonych na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia z Twojego balkonu ! Truskaweczki słodziutkie i apetycznie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. So many beautiful flowers on your balcony dear Joanna, such a delight. I love pink hydrangeas and the surfinias are very fragrant in the evening, enjoy those delicious strawberries and blackcurrants. Your leopard looks like the Pink Panther. :) ^^
    kisses
    xoxoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o maciejkę to zależy od ziemi, ona nie będzie ładnie pachnąć z ziemi kupionej w sklepie, musi to być ziemia ogrodowa, z ogródka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe chwile, u nas niestety nierealne, ponieważ w ogrodzie praca jest nieustanna, nie mam nawet ostatnio czasu na haft, bo albo gdzieś jedziemy, albo jesteśmy w ogrodzie i nie wzięłam igły do ręki od środy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, truskawki :D
    Balkon masz cudownie kwiatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Veo que tienes buena mano para las plantas, yo soy pésima.
    Justamente tengo fresas que esperan en la nevera, voy por ellas sin falta hoy.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Truskawki <3 Piękne masz kwiaty .

    OdpowiedzUsuń