"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

środa, 6 lipca 2016

III etap Salu u Adrianny - cz.3

Witam Was serdecznie!
Czy też odliczacie dni do urlopu? Powoli dochodzę do wniosku, że właśnie to oczekiwanie jest najfajniejsze. Takie niecierpliwe odliczanie dni. A gdy już nadejdzie ten upragniony dzień… czas mija jak z bicza strzelił. Dwa tygodnie mijają jak dwa dni i żadne próby wydłużenia choć dnia nie przynoszą rezultatów. Jak to się dzieje?

Dziś pokażę Wam kolejną zakładkę na Sal'ową zabawę u Ady.


 I tym razem inspiracją na zakładkę również były Muminki :)



Podobnie jak w poprzednich zakładkach, użyłam kanwy jasno niebieskiej Aidy 14ct, muliny Ariadny i flizeliny.
Na haftowaniu zakładek bardzo przyjemnie mija czas. W miarę szybko widać efekt końcowy. Starałam się, żeby wszystkie bajkowe zakładki były jak najwierniejsze swym oryginalnym postaciom.
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie życząc, aby w nadchodzącym czasie czekały nas tylko piękne, ciepłe i słoneczne dni.

9 komentarzy:

  1. Widocznie najfajniejsze jest czekanie! Ja rzeczywiście czekam na swój upragniony urlop i zostały mi jeszcze tylko 2 dni robocze.
    Zakładeczka jest urocza i zabawna.
    Tobie Joasiu też życzę miłych i słonecznych dni. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie tak samo , z tym jeszcze nie odliczam bo urlop mam dopiero w drugiej połowie sierpnia :-)
    Kolejna bajkowa zakładka równie urocza kal poprzednie . Mnie się też fajnie wyszywa te zakładki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakładka. Zawsze czekanie jest fajne tak jak pierwszy tydzień urlopu. W drugim stresujemy się , że zaraz koniec. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu piękną zakładkę zrobiłaś i teraz jest już komplet:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello dear Joanna!
    Beautiful bookmark you did, I love it!
    Pleasant weekend full of joy you want, Joanna!
    I hug you affectionately and thank you for visiting!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muminek jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń