"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

czwartek, 30 czerwca 2016

III etap Salu u Adrianny - cz.1

Witajcie!
Co u Was słychać? Jakie macie nastroje? Jesteście gotowi na kolejne starcie Polska-Portugalia? Jaki wynik obstawiacie? My jesteśmy pełni nadziei, że wygramy (mimo, że czasem co innego podpowiada rozum, a co innego serce!), a co za tym idzie będziemy rzecz jasna ostro kibicować! Oby obeszło się bez karnych, bo to opcja najgorsza z najgorszych. Na meczu ze Szwajcarią podczas karnych czułam takie bolesne, nerwowe świdrowanie w żołądku, że mówię Wam - prawie dostałam zawału! Nawet żal było mi tego zawodnika reprezentacji szwajcarskiej, Xhaka, taki biedy, bo przestrzelił i zawalił sprawę. Kibice zdruzgotani, dzieci na trybunach płaczą... Nie cierpię takich zakończeń! Ale ogromnie się cieszę z wygranej Polaków! Hip hip hura!

W bojowym nastroju chciałabym pokazać zakładkę do książki, którą wyhaftowałam na kolejny etap zabawy SAL'owej u Ady. Z zaproponowanych tematów wybrałam "Bajki".


Moją propozycją jest dziś Kubuś Puchatek.



Dane techniczne: jasno niebieska kanwa Aida 14ct, mulina Ariadna + flizelinka na wzmocnienie.
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)


A my czekamy na mecz! 
POLSKA... POLSKA... POLSKA... 

Życzę Wam pozytywnych emocji podczas kibicowania!
Niech dominuje wiara w zwycięstwo! Wiara w serię zwycięstw!  
Do boju Polsko!

10 komentarzy:

  1. Śliczny Kubuś Puchatek !
    A skoro o Kubusiach mowa to myślę że Kuba Błaszczykowski strzeli kolejnego gola i wygramy 1:0 !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubuś to jedyna słuszna bajka , u mnie tez jest na zakładce. Bardzo fajny hafcik wybrałaś. Jasne że kibicuje !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mamy dwa Kubusie. Twój jest świetny, a nasi grają dogrywkę. Kibicuję słuchając w Tv i buszując po blogach.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zakładka, a Kubuś jak zwykle uroczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zakładka! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny Puchatek już dodany do galerii http://hafciarkablog.blogspot.com/p/sal-zakadki-galeria.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny Kubulek, fajny wybrałaś motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny Puchatek - wspaniale oddałaś jego charakter! :D

    OdpowiedzUsuń