"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

wtorek, 11 listopada 2014

Makramowe plecionki II - Biel i czerń

Witajcie!
Dzisiejszy dzień (z różnych względów) był dla mnie specjalny i nie będę się zbytnio przejmować aurą pogodową ani poddawać się wszechobecnej depresji. Zamierzam natomiast zjeść pyszny deser i z każdym kęsem czuć przypływ hormonu szczęścia :-)


Kontynuuję wątek plecionek, gdyż te bardzo mi się spodobały.
Dzisiejsze stonowane wersje kolorystyczne - biel i czerń - umożliwiają ich wszechstronne zastosowanie.
Jak zwykle pozostawiam moje plecionki Waszej ocenie :-)

Czerń:

Biel:





Ciekawa jestem, która z nich przypadnie Wam do gustu.

11 komentarzy:

  1. obie, nie może być inaczej, bardzo ładnie obie zrobiłaś, więc jak tu wybierać

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu sliczne te Twoje plecionki i powiem Ci , że trudno by mi było wybrac ładniejsza.
    Pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo ładne, prostota jest powalająca i zawsze modna.
    Brawo.!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pues cada uno combina con distintas cosas, saludos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu, dziękuję za odwiedziny:) Plecioneczki śliczne. Ta czarna z białymi perełkami bardzo elegancka:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna i druga ładniutka , bardziej czarna w moim guście , lubię wszystko na czarno , bo czarne wyszczupla :))
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful bracelets dear Joanna, they are very elegant.
    kisses
    xoxoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny komplecik, idealny na prezent dla mamy albo siostry pod choinkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i precyzyjnie wykonane !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wykonane , pewnie ślicznie wyglądają na ręce razem :)

    OdpowiedzUsuń