"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

sobota, 18 stycznia 2014

Wygrana świąteczna mini-rozdawajka :)

Witajcie:)
Dziś zaprezentuję mnóstwo zdjęć i będę się chwaliła, bo mam niemały powód ku temu:)
Kilka tygodni temu wzięłam udział w świątecznej mini-rozdawajce, którą zorganizowała na swoim blogu Aleksandra (http://pinku-art.blogspot.com).
Tak, tak. Zupełnie niespodziewanie wygrałam :)
Wielkie to było dla mnie zaskoczenie!
Oto prezenty jakie do mnie przyjechały:  









 


 Jeszcze w paczuszce znalazłam coś na deser:

Prace Oli podziwiam od dawna, więc wyobraźcie sobie moją radość gdy dowiedziałam się, że to właśnie ja wygrałam w jej zabawie:)
Zostałam tak hojnie obdarowana, a wszystko bez wyjątku ogromnie mi się podoba:)
Olu,  zaskoczyłaś mnie prezentami, oczarowałaś stylową biżuterią, osłodziłaś długi, zimowy wieczór słodyczami (a raczej skusiłaś do ich spałaszowania!), natchnęłaś mnie pomysłami na wykorzystanie przydasiów:)
Niesamowicie zdolna z Ciebie osóbka :)
Dziękuję Ci pięknie za wspaniałe prezenty!

Zaglądajcie kochani na bloga Oli, może i Wam przypadną do gustu takie cudeńka i zagościcie tam na dłużej, tak jak ja.

8 komentarzy:

  1. Witaj Asiu :)
    Nawet nie wiesz jak miło mi czytać ten post. Bardzo się cieszę, że podobają Ci się moje prace. Daje to niesamowitą radość i motywację do działania! :)
    Pozdrawiam, Ola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, każda Twoja biżuteria pewnie zbiera tak pochlebne opinie :)
      Dziękuję Ci raz jeszcze:)
      Życzę inspiracji i świeżych pomysłów każdego dnia!

      Usuń
  2. Congratulations dear Joanna on your lovely, surprise gifts.
    hugs
    xoxoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much, it was nice to get such a gift! All the best!

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej:) Super prezenty.

    OdpowiedzUsuń