"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

piątek, 14 marca 2014

Wygrane Candy u Jasi :-)


Dziś będę się chwaliła:) A to za sprawą paczuszki jaką otrzymałam od Jasi, która jakiś czas temu ogłosiła na swoim blogu Candy. Miałam szczęście!
Chciałabym serdecznie podziękować Jasiu za zabawę oraz za super prezenty! Okienna ozdoba jest po prostu cudowna, jeszcze ładniejsza niż na foto :-)
 Jestem pełna podziwu dla Twoich zdolności Jasiu.

 Z całą pewnością "przydasie" też wykorzystam :-)

Zapraszam wszystkich do odwiedzenia bloga Jasi, gdzie z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie, bowiem ukazuje w nim swoje niesamowite zdolności twórcze! Jeszcze raz bardzo dziękuję :-)

12 komentarzy:

  1. Gratuluję, okienna ozdoba jest faktycznie śliczna :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się pstryknąć zdjęcia w taki sposób, aby ująć piękne, realne walory kolorystyczne i estetyczne :-)

      Usuń
  2. Cieszę się że prezenty Ci się spodobały :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo! Mam dodatkową motywację do umycia okien, aby na jednym z nich powiesić ozdobę. Jeszcze raz bardzo dziękuję :-)
      Miłego weekendu!

      Usuń
  3. Fajne prezenty, mi sie marzą motyle szydełkowe na okno ale nie jestem na tyle zaprzyjazniona z szydełkiem, pozdrowienia, Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Odnośnie motyli - dzisiaj w jednym ze sklepów robiąc zakupy widziałam ciekawą ozdobę "motyla" wykonaną z kolorowych, ozdobnych piór. Na dłuższą chwilę przykuł mój wzrok :)

      Usuń
  4. Gratuluję Joasiu wygranej! Prezenty są śliczne. Życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To prawda. Ozdoba okienna wygląda oryginalnie, a wykonanie - perfekcja! Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Gratuluje !

    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń