"Każdy człowiek jest innym kwiatem w ogrodzie wszechświata. Dlatego emanuje sobie tylko właściwym pięknem" Aldona Różanek

czwartek, 25 kwietnia 2013

Kolejni zaproszeni goście...

Do skromnej jeszcze kolekcji dołączyli: 
bidens i bakopa

Przyznaję: nigdy do tej pory nie miałam ich w skrzynkach. 
Podobnie lobelię
Tyle naczytałam się na ich temat, tyle nasłuchałam, że postanowiłam ulec ich fascynacji i ... tego lata nadrobić zaległości! 
I pewne jest, że po jednej sztuce się nie skończy ;-)


Moi Drodzy! Nie wiem jak to się stało, ale nie miałam okazji powiedzieć Wam, że prócz kwiatów na balkonie posiadam także 2-letnią czarną porzeczkę :-)
Co prawda nie miałam sposobności delektować się jej owocami, ale jej piękne duże liście nadają ogrodowy klimat na kilku metrach kwadratowych balkonu. W chwili sadzenia nie robiłam sobie większej nadziei, na jakikolwiek pozytywny efekt. Z początkiem minionej jesieni zaczęły się nawet  skręcać liście, brązowieć... 
i  w ogóle była jakaś nie do życia.
To zdjęcie jest aktualne, więc tym bardziej jestem mile zaskoczona! Wygląda całkiem nieźle po ciężkiej i ostrej zimie (całą spędziła na balkonie!) 

Przesyłam wiosenne pozdrowienia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz